تبلیغ جدید «Click-To-WhatsApp» فیس بوک شروع به صحبت با این شرکت خواهد کرد

۱,۵۳۰ بازديد

تبلیغ جدید «Click-To-WhatsApp» فیس بوک شروع به صحبت با این شرکت خواهد کرد https://hillbilly.ir/تبلیغ-جدید-click-to-whatsapp-فیس-بوک-شروع-به-صحبت-با/ https://hillbilly.ir/تبلیغ-جدید-click-to-whatsapp-فیس-بوک-شروع-به-صحبت-با/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 25 Nov 2021 06:22:57 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=18516

تبلیغ جدید «Click-To-WhatsApp» فیس بوک شروع به صحبت با این شرکت خواهد کرد

فیس بوک همیشه یک مهمانی سرگرم کننده برای کاربران خود فراهم کرده است. تمامی ویژگی ها همواره کاربران خود را با خلاقیت فوق العاده خود شگفت زده کرده است. اکنون فیس بوک از ویژگی جدیدی برای گروه تبلیغاتی خود با «Click-to-WhatsApp» رونمایی کرده است. این به کاربران امکان می دهد با یک گزینه ساده با …

تبلیغ جدید «Click-To-WhatsApp» فیس بوک شروع به صحبت با این شرکت خواهد کرد

فیس بوک همیشه یک مهمانی سرگرم کننده برای کاربران خود فراهم کرده است. تمامی ویژگی ها همواره کاربران خود را با خلاقیت فوق العاده خود شگفت زده کرده است. اکنون فیس بوک از ویژگی جدیدی برای گروه تبلیغاتی خود با «Click-to-WhatsApp» رونمایی کرده است. این به کاربران امکان می دهد با یک گزینه ساده با لمس یک دکمه پیام ارسال کنند و از طریق واتس اپ تماس برقرار کنند.

این ویژگی جدید فیس بوک واقعاً افراد زیادی را هیجان زده کرده است. شرکت ها می توانند از این برنامه استفاده کنند و بازاریابی واتس اپ را به راحتی انجام دهند. این برنامه مزیتی را برای مشتریان شرکت شما فراهم کرده است تا از تبلیغات فیس بوک برای ارسال مستقیم پیام به واتس اپ استفاده کنند. شرکت ها می توانند مستقیماً به مشتریان خود نزدیک شوند. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر از WhatsApp برای برقراری ارتباط برای اهداف خود استفاده می کنند. این روش بسیار راحت‌تر و سریع‌تر برای یک شرکت برای برقراری ارتباط با مشتریان و افراد خوش‌نیت است. وقتی دکمه واتس اپ در تبلیغات فیس بوک این شرکت گنجانده شود، تجارت به معنای واقعی ساده تر خواهد بود.

شرکت ها به راحتی می توانند از این ادغام بین پلتفرمی استفاده کنند و مخاطب را با شرکت ها درگیر نگه دارند. این ویژگی فیس بوک به آن اجازه می دهد تا از داده های قابل اعتماد برای شرکت استفاده کند. این نرم افزار به عنوان نرم افزار بازاریابی واتس اپ برای شرکت کار می کند که به شرکت امکان فروش خدمات را می دهد.

چگونه کار می کند:

شرکت ها به طور کلی باید یک شماره واتس اپ در تبلیغات فیس بوک خود داشته باشند و سپس این تبلیغات را می توان به راحتی برای کاربران فیس بوک که واتس اپ را در سلول های خود نصب کرده اند ارسال کرد. برای شروع چت باید شماره واتساپ شرکت را اضافه کنید. سپس تصویر آگهی در مکالمه واتس اپ به عنوان یادآوری برای مردم ظاهر می شود. به این ترتیب، شرکت شما می تواند به راحتی با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، که تجربه ای هیجان انگیز از ارتباط با کسب و کار شما در مدت زمان طولانی را فراهم می کند. این شرکت با انجام این ویژگی قادر است به بسیاری از مشتریان خود دسترسی پیدا کند تعداد زیادی نرم افزار ارسال واتس اپ.

این ویژگی فیس بوک ممکن است شبیه به دکمه کلیک به مسنجر باشد که قبلاً در آن گنجانده شده بود. با این حال، به نظر می رسد تبلیغات کلیک به واتس اپ برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مفیدتر باشد. این ویژگی جدید فیس بوک واقعاً مدل جدیدی از رویکرد بازاریابی را برای مشاغل آغاز می کند. شرکت های کوچک و متوسط ​​باید از این ویژگی استفاده کنند و کسب و کار خود را ارتقا دهند. ویژگی Click-to-WhatsApp فیس بوک تأثیر زیادی بر مخاطبان شما خواهد داشت.

https://hillbilly.ir/تبلیغ-جدید-click-to-whatsapp-فیس-بوک-شروع-به-صحبت-با/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.