برای رفع مشکلات کیفیت تماس ، عامل MagicJack خود را انتخاب و تغییر دهید

۱,۷۶۶ بازديد

برای رفع مشکلات کیفیت تماس ، عامل MagicJack خود را انتخاب و تغییر دهید

MagicJack مانند کیک های داغ در سراسر کشور به فروش می رساند. این برای شرکت مادر عالی است ، اما می تواند برای مصرف کننده هایی که دستگاه خریداری می کنند چالش هایی را ایجاد کند ، به خصوص اگر شما در یکی از بازارهای شلوغ آنها زندگی می کنید (یعنی برای من در آتلانتا). من در مورد نکات و ترفندهای زیادی برای بهبود MagicJack و رفع برخی مشکلات معمول کار کرده ام و این مسئله شماره بالا را حل می کند. پس از تلاش در برخی از پنجره ها و ترک ها در تماس های خود ، من شروع به تعجب کردم که آیا سرور MagicJack کمی بیش از حد بارگذاری شده است و اگر چنین است ، آیا راهی برای تغییر سرور وجود دارد یا خیر. بعد از تحقیق در مورد هر گزینه برنامه ، فهمیدم که هیچ راهی برای مشخص کردن سرور متفاوت از درون MagicJack وجود ندارد ، اما بعد از اینکه من برای شبکه ها خوب فهمیدم ، مطمئنم که ممکن است ترفندهایی پیدا کنم.

 

بعد از آزمایش متوجه شدم که اگر سرور MagicJack در دسترس نباشد ، به طور خودکار به سرور موجود بعدی هدایت می شود ، بنابراین در مورد من ، اگر سرور آتلانتا به دلایلی پایین بیاید ، به طور خودکار به نزدیکترین سرور بعدی یا Memphis ، Tennessee هدایت می شود. برای اینکه MagicJack فکر کند آتلانتا در حال سقوط است ، من یک مسیر جعلی را در رایانه خود ایجاد کردم که به یک سرور وجودی اشاره نکرد و یک بار MagicJack تصمیم گرفت که نتواند به آتلانتا وصل شود ، همانطور که انتظار می رفت ، من به ممفیس هدایت شدم. وقتی متوجه شدم که کیفیت اکنون کامل است ، از هیجان پریدم. هیچ پاپ یا ترک دیگری وجود نداشت و هیچ یک از گیرندگان من از Fixed شکایت نکردند. این توصیه برای بهبود MagicJack و برطرف کردن برخی از مشکلات رایج این است که من باید از صورتحساب تلفن منزل خود خلاص شوم. فقط یک هشدار ، این چند مرحله بعدی بسیار فنی هستند ، بنابراین لطفاً مراقب باشید یا از یک دوست فنی بخواهید تا به شما کمک کند!

نمایندگی خود را برای مسائل معمول MagicJack پیدا کنید

برای بهبود موثر MagicJack و رفع مشکلات کیفیت اتصال ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام پروکسی استفاده می کنید. مراحل زیر نحوه تعیین سرورهای پروکسی و vms را که MagicJack در حال حاضر برای تکمیل تماس استفاده می کند توضیح می دهد:

مرحله 1) برنامه pmdump را از برنامه بارگیری کنید http://www.ntsecurance.nu/toolbox/pmdump/ – pmdump به شما امکان می دهد حافظه را از یک فرآیند خاص آزاد کنید ؛ بنابراین ما سرور پروکسی را دریافت می کنیم

مرحله 2) MagicJack را شروع کنید

مرحله 3) تعیین شناسه پردازش MagicJack (PID)

الف) یک فرمان سریع (start-> run-> cmd) را باز کنید.

ب) لیست pmdump را اجرا کنید

ج) جستجوی “magicjack.exe” در خروجی. به شماره مربوط به آن توجه داشته باشید (معمولاً 3 تا 4 عدد).

مرحله 4) حداقل یک تماس برقرار کنید

مرحله 5) با استفاده از فرمان سریع و PID همانطور که در بالا نشان داده شده است ، پیاده سازی کنید: pmdump [pid] Magicjack.txt

مرحله 6) پرونده Magicjack.txt را با یک ویرایشگر متن باز کنید و رشته را جستجو کنید: s = ENSResip

به عنوان مثال ، اگر با سرور پروکسی آتلانتا تماس بگیرید ، خواهید دید:

o = – 390440284 390440284 IN IP4 216.234.78.8

s = ENSResip

C = IN IP4 216.234.78.20

به آدرسهای IP برای سرورهای پروکسی و سرورهای vms توجه داشته باشید (216.234.78.8 برای سرور پروکسی و 216.234.78.20 برای vms).

بنابراین عامل خود را پیدا کردید ، و اکنون زمان آن رسیده است که آن را تغییر دهید

ویندوز برای ایجاد “مسیر” برای سرورها از قابلیت داخلی خوبی برخوردار است. همانطور که قبلاً در مقاله اشاره کردم ، ترفند بعدی برای بهبود MagicJack و رفع مشکلات کیفیت تماس ، این است که MagicJack فکر کند Atlanta Server در حال کاهش است ، بنابراین به طور پیش فرض برای سرور بعدی در دسترس خواهد بود. با دستور “مسیریابی” ، می توانید سرورهای پروکسی و vms آتلانتا را روی یک آدرس IP قرار دهید که در شبکه محلی شما نیست (اگر کامپیوتر شما 192.168.1.2 است ، می توانید از هر چیزی در این محدوده استفاده کنید ، بنابراین 192.168.1.39). برای انجام این کار ، دستور زیر را از طریق خط فرمان اجرا کنید:

 
مقاله پیشنهادی مرتبط:
 
بررسی نخبگان SEO
 
دستور فوق به رایانه شما می گوید که سرور پروکسی MagicJack در حال حاضر در 192.168.1.39 است که آدرس بدی است ، بنابراین MagicJack سرور موجود بعدی را امتحان می کند و امیدوارم کمتر شلوغ باشد. گزینه -p به رایانه شما می گوید که مسیر را در حال اجرا نگه دارد ، یا پس از راه اندازی مجدد آن را به خاطر بسپارید. اگر می خواهید از یک سرور پروکسی خاص استفاده کنید (یعنی تصمیم می گیرید که سرور آستین ، تگزاس بهترین از همه باشد) ، شما اساساً فرایند فوق را تکرار می کنید ، اما هر سرور پروکسی را بجز موردی که می خواهید استفاده کنید مسدود می کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد