صحبت‌های معنادار سرمربی لهستان پس از قهرمانی والیبال فرانسه

۱,۶۷۳ بازديد

صحبت‌های معنادار سرمربی لهستان پس از قهرمانی والیبال فرانسه https://online-mag.ir/2021/08/صحبت‌های-معنادار-سرمربی-لهستان-پس-از/ مجله آنلاین Sun, 08 Aug 2021 03:03:01 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/صحبت‌های-معنادار-سرمربی-لهستان-پس-از/ به گزارش شفاف ، در فینال والیبال المپیک توکیو دو تیم از روسیه و کمیته المپیک فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که فرانسه با برتری 3 بر 2 قهرمان شد. ویتال هاینن ، سرمربی تیم والیبال لهستان که در مرحله یک چهارم نهایی المپیک مقابل فرانسه شکست خورد و از المپیک حذف شد ، در …

به گزارش شفاف ، در فینال والیبال المپیک توکیو دو تیم از روسیه و کمیته المپیک فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که فرانسه با برتری 3 بر 2 قهرمان شد.

ویتال هاینن ، سرمربی تیم والیبال لهستان که در مرحله یک چهارم نهایی المپیک مقابل فرانسه شکست خورد و از المپیک حذف شد ، در بیانیه ای گفت: یک مربی موفق و فوق العاده. برای پیروزی. باید بگوییم که ما قهرمان المپیک را از دست دادیم و از مسابقات کنار رفتیم و فرانسه واقعاً مستحق پول بود.

به گزارش شفاف ، انتظارات از تیم والیبال لهستان در این مسابقات بسیار زیاد بود. بسیاری از کارشناسان معتقدند که نیمکت های تیم های ملی والیبال لهستان بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند و می توانند بهترین بازیکنان را در هر تورنمنت تورنمنت به همراه داشته باشند.

با توجه به اینکه تیم ملی والیبال لهستان مقام دوم لیگ ملت های 2021 را به دست آورد ، بسیاری از کارشناسان این تیم را روی سکوی المپیک دیدند.

صحبت های سرمربی لهستانی زمانی به پایان رسید که قرارداد ویتال هاینن در اواخر امسال به پایان رسید و هنوز مشخص نیست که این مربی پس از مسابقات قهرمانی اروپا همچنان سرمربی تیم لهستان خواهد بود یا خیر.

سخنان هاینن پس از قهرمانی فرانسه احتمالاً به این دلیل است که آندریا آناستازیا ، یکی از نامزدهای لهستان برای رهبری آینده اعلام شده است.

والیبال فرانسه تیم مردان فرانسه قهرمانی را جشن گرفتند که می توانست در مرحله گروهی مسابقات حذف شود اما به دلیل درخشش ستاره های این تیم ، در مرحله گروهی حذف نشد.

۰ ۰

چند حقیقت جالب در مورد ورزش والیبال

  • والیبال اولین بار در سال 1964، وارد بازی های المپیک شد.
  • والیبال دومین ورزش پرطرفدار در دنیا (بعد از فوتبال) است.
  • والیبال در ابتدا mintonette (مینتونته) نامیده می شد اما بعدها نام آن به volleyball تغییر یافت.
  • اولین توپ والیبال در سال 1900 طراحی و ساخته شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.