نامه AFC به ایران: تصمیم برای میزبانی بحرین توسط دبیرکل بود

۱,۶۷۶ بازديد

نامه AFC به ایران: تصمیم برای میزبانی بحرین توسط دبیرکل بود https://online-mag.ir/2021/03/نامه-afc-به-ایران-تصمیم-برای-میزبانی-بحری/ مجله آنلاین Sat, 27 Mar 2021 22:07:11 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/03/نامه-afc-به-ایران-تصمیم-برای-میزبانی-بحری/ به دنبال پیگیری های مسئولان فدراسیون در مورد میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در بحرین ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام بی اطلاعی شیخ سلمان از تصمیم دبیرکل AFC برای میزبانی بحرین ، من نامه ای به ایران ارسال کردم. این تصمیم. متن نامه به شرح زیر است:تاریخ: 19 مارس 2021 به: منصور قنبرزاده …

به دنبال پیگیری های مسئولان فدراسیون در مورد میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در بحرین ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام بی اطلاعی شیخ سلمان از تصمیم دبیرکل AFC برای میزبانی بحرین ، من نامه ای به ایران ارسال کردم. این تصمیم.

متن نامه به شرح زیر است:
تاریخ: 19 مارس 2021

به: منصور قنبرزاده

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال ج. ا ایران

موضوع: درخواست یک جلسه بسیار فوری

آقای محترم،

بازگشت به نامه مورخ 16 مارس 2021 ، رئیس فدراسیون فوتبال ج. ا ایران (شماره 9953696) من خوشحال هستم که موضوعات فوق را به رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد سمت ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا J در ریاست AFC اطلاع دهم. ا ایران در 3 آوریل 2021 من را به جلسه ای در منامه ، بحرین دعوت کرد.

این کنفرانس فرصتی را برای AFC و کنفدراسیون فوتبال فراهم می کند. ا ایران همکاری های دو کشور را تقویت خواهد کرد. دولت با FFIRI تماس گرفته و مقدمات لازم را برای این جلسه فراهم می کند.

ضمن تشکر از FFIRI برای ابراز قصدشان برای میزبانی دور دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و مقدماتی جام ملت های آسیا 2023 ، این تصمیم پس از تحقیقات لازم و عمیق و استانداردهای ورزشگاه اتخاذ شد. این به ما می گوید که در نظر می گیرد بخشهای مختلف ، از جمله / وضعیت ملی در مورد ارزیابی ریسک مربوط به تعدیل لجستیکی ، تجاری و مالی مربوط به تیم های مشارکت تسهیلات ارائه شده ، و انتشار Covid 19 توسط دبیرخانه AFC تصویب شده است و رئیس AFC در تصمیم گیری نقش ندارد.

علی رغم چالش های ناشی از وضعیت همه گیر ، از علاقه شما برای میزبانی مسابقات تشکر می کنیم. ما تضمین می کنیم AFC به شما در دستیابی به اهداف شما ادامه خواهد داد.

با تشکر از شما و امیدوارم که به رئیس فدراسیون فوتبال خوش آمدید ج. ا از ایران تا بحرین.

با احترام

دات ویندزور جان

مدیر اجرایی AFC

کپی: ریاست AFC

بیشتر بخوانید: مجیدی پزشک استقلال را اخراج کرد

۰ ۰

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

بقیه مطلب در چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.