مورینیو بیخیال سردار آزمون شد/عکس

۱,۶۸۱ بازديد

مورینیو بیخیال سردار آزمون شد/عکس https://online-mag.ir/2021/07/مورینیو-بیخیال-سردار-آزمون-شد-عکس/ مجله آنلاین Thu, 29 Jul 2021 06:49:19 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/07/مورینیو-بیخیال-سردار-آزمون-شد-عکس/ ژوزه مورینیو از ابتدا می خواست خط حمله خود را تقویت کرده و مهاجم جدید را به پایتخت ایتالیا منتقل کند. در هفته های اخیر شایعاتی در مورد احتمال وجود سردار آزمون ستاره و گلزن ایرانی تیم تیم زنیتو روسیه وجود دارد ، اما به نظر می رسد عدم توافق مالی طرفین و خواسته های …

ژوزه مورینیو از ابتدا می خواست خط حمله خود را تقویت کرده و مهاجم جدید را به پایتخت ایتالیا منتقل کند. در هفته های اخیر شایعاتی در مورد احتمال وجود سردار آزمون ستاره و گلزن ایرانی تیم تیم زنیتو روسیه وجود دارد ، اما به نظر می رسد عدم توافق مالی طرفین و خواسته های مالی کلان روسیه وجود دارد.

با این حال ، فابریزیو رومانو ، روزنامه نگار معروف ایتالیایی گزارش داد که آلدول شمردوف در 24 ساعت آینده به رم نقل مکان کرده است. دیروز ، مدیرعامل رم ، تیاگو پینتو ، بعداً در همان روز با مدیر برنامه آلمان كاچنكو بزرگتر شمرودوف ملاقات كرد و به توافق رسید.

مهاجم 26 ساله تیم ایتالیایی جنوا احتمالا با توافق قرضی راهی ورزشگاه المپیک شد. فصل آینده ، رم این بازیکن را با بند اجباری بالای 20 میلیون یورو به طور دائم به خدمت می گیرد.

همچنین اگر آلدول شمردوف را از رم به تیم دیگری منتقل کنید ، 20 درصد درآمد بلاروس به جنوا می رسد. رومانو همچنین استدلال کرد که مذاکرات بین سردار آزمون و باشگاه آلمانی بایرلورکوزن بدون مشکل پیش می رود و احتمال انتقال زنیت مهاجم ایرانی به بوندس لیگا را افزایش می دهد. دیروز الدول شمرودوف عکسی از خود در کنار ژوزه مورینیو ، رئیس رومی ، در حالی که انتقال در حال اتمام بود ، منتشر کرد.

مورینیو ناخواسته کاپیتان آزمایش شد / عکس

۲۵۶۲۵۱

۰ ۰

آشنایی با آزمون آیلتس (هزینه، ثبت نام، منابع و همه نکات)

IELTS یا International English Language Testing System به عنوان ابزاری برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبانی که مایل به تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. آیلتس توسط بسیاری از دانشگاه های کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و غیره شناخته شده و پذیرفته شده است. این آزمون برای آزمایش هر چهار مهارت زبان (شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) به زبان انگلیسی طراحی شده است. سیستم نمره دهی آیلتس بین 0 تا 9 درجه بندی می شود (1 کمترین و 9 بالاترین نمره است).

جلسه آزمون آیلتس در دوران کرونا

آیلتس متعلق به سه شریک است: دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا. اطلاعات بیشتر در مورد آیلتس را می توان در وب سایت www.ielts.org پیدا کرد.

هزینه آزمون آیلتس طبق آخرین تغییرات برابر 6 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. (در کشورهای مختلف هزینه متفاوت است -بین 210 تا 250 دلار و در ایران در حال حاضر 230 دلار است)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.