فهرست کاملی از سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی Dofollow

۱,۲۷۳ بازديد

فهرست کاملی از سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی Dofollow https://hillbilly.ir/فهرست-کاملی-از-سایتهای-نشانکگذاری/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 27 Jan 2022 04:50:29 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21830 اول از همه، از آنجایی که من همیشه دوست دارم به مبتدیان توجه ویژه داشته باشم، می‌خواهم توضیح دهم که سایت‌های نشانک اجتماعی dofollow دقیقاً چیست. سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی، برای جلوگیری از ارسال هرزنامه‌ها، معمولاً nofollows را اضافه می‌کنند، که اساساً دستورالعملی است که ربات Google به آن می‌گوید به لینک موجود در سایت خود …

اول از همه، از آنجایی که من همیشه دوست دارم به مبتدیان توجه ویژه داشته باشم، می‌خواهم توضیح دهم که سایت‌های نشانک اجتماعی dofollow دقیقاً چیست. سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی، برای جلوگیری از ارسال هرزنامه‌ها، معمولاً nofollows را اضافه می‌کنند، که اساساً دستورالعملی است که ربات Google به آن می‌گوید به لینک موجود در سایت خود به سمت شما توجه نکند. بنابراین، پیوند رتبه صفحه سایت شما را افزایش نمی دهد، که اگر نگوییم مهم ترین عامل برای کسب رتبه های برتر در گوگل است.

آیا این لینک ها فایده ای ندارند؟ پاسخ منفی است. اگر می خواهید ترافیک، تبلیغات برای سایت خود و علاقه خوانندگان و موارد دیگر را داشته باشید، آنها همچنان مفید هستند. با این حال، سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی dofollow وجود دارد. در حال حاضر، ما در مورد وب سایت های کوچکتر صحبت می کنیم، نه معروف ترین آنها، اما ارسال مفید است. جایگزین سئوی با کیفیت و استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی نمی شود، اما می تواند بخش جالبی از آن باشد.

در اینجا یک لیست بسیار کامل از برخی از سایت های نشانک گذاری اجتماعی dofollow است که من گردآوری کرده ام. ممکن است در اینجا بیشتر از حد معمول هرزنامه بیابید، و به یاد داشته باشید که این سایت‌ها به سرعت ظاهر می‌شوند و ناپدید می‌شوند – ممکن است مجبور شوید واقعاً فهرست را مرور کنید و هر چند وقت یک‌بار آن را دوباره بررسی کنید – اما آنها همچنان یک گزینه معتبر هستند:

برگشت به عقب
لیست چشمک
بلاگوریا
علامت گذاری زنجیره ای
Chipmark
کنوتیا
جاری
دیگو
سرگیجه
دنیای Ebaum
FeedMarker
عامیانه
گوزوف
لینک های رایگان جیم
جامبومارک
کینگ تاپ
کوف
MyLinkVault
MyPIP
اویاکس
اویاکس
بلاگ سیاره
پلیم
پس نیرو
مقاله اجتماعی
تگزا
تامیلرها
تقزا
astoreseo
بیبسونومی
وبلاگ مارک
کتاب آنلاین
نشانک-برچسب
رئیس زنجیر
شهروند روزنامه نگار
محتوای پاپ
countingbiz
ازدحام یافته
دلمستر
کارشناسان – دیدگاه ها
eyoorl
ezinesocialmark
اولین نشانک
firstdigg
firstwebonline
freelinkvault.
لینک های اصلی
علائم اجتماعی دستی
memfrag
چند اجتماعی
mysocialmarker
mywebdesktop
چینگا
reebiesup
سلطنت طلب کردن
سئوبلیستینگ
اجتماعی ساز
اجتماعیarth
sociatectmark
نقطه زنی
گیره نیش
موج سواری
برچسب های فنی
مدعی
thelifelogger
منوی موضوعی
tweakonews
ugotreview
قایق رای
way2marks
ودلیا
xilinus
yomashnews
yucoffee
زانگکوک

بنابراین چگونه پیوندهای nofollow را به هر حال کشف کنیم؟ اگرچه من معمولاً کاربر گوگل کروم هستم، برای این کار استفاده از مرورگر موزیلا فایرفاکس را توصیه می کنم، زیرا به شما امکان می دهد مواردی را که افزونه نامیده می شود نصب کنید. اگر «افزونه فایرفاکس نوفالو» را جستجو کنید، می‌توانید تعدادی برنامه نصب کنید که لینک‌های nofollow را با برجسته‌سازی قرمز علامت‌گذاری می‌کنند – یک ترفند بسیار مفید برای هر وب‌مستر. هرگاه وارد وب‌سایتی می‌شوید که همه آن با رنگ قرمز مشخص شده است، می‌دانید که لینک‌هایی که در آنجا قرار می‌گیرند برای اهداف سئو مفید نیستند. از سوی دیگر، اگر هیچ هایلایت قرمزی وجود ندارد، شما خوب هستید.

راه‌های خوب دیگر برای دریافت پیوندهای dofollow، ارسال آثاری است که می‌نویسید به سایت‌های PR (یا بیانیه مطبوعاتی) خاص. در حالی که ترافیک روی اینها عموماً زیاد نیست، پیوندهای dofollow ارزشمند هستند: دقیقاً همان وضعیتی که در مورد سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی dofollow که قبلاً فهرست کردیم… این سایت‌های روابط عمومی به محتوای باکیفیت چندان ارزشی قائل نیستند، بنابراین ارسال آن خوب است. موارد کمتر خبری یا آموزنده، مانند اطلاعیه های مربوط به کسب و کار شما، که – اجازه دهید با آن روبرو شویم – ممکن است برای عموم مردم کمی کمتر جالب باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.