کتک زدن کارشناس بهداشت در تنگستان!

۱,۶۷۰ بازديد

کتک زدن کارشناس بهداشت در تنگستان! https://livemag.ir/2021/06/کتک-زدن-کارشناس-بهداشت-در-تنگستان/ https://livemag.ir/2021/06/کتک-زدن-کارشناس-بهداشت-در-تنگستان/#respond مجله زنده خبری Wed, 23 Jun 2021 17:54:49 0000 سلامت و تندرستی https://livemag.ir/2021/06/کتک-زدن-کارشناس-بهداشت-در-تنگستان/ مجله زنده خبری / بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان در تنگستان گفت: کارشناس بهداشت محیط در شهرستان تنگستان که یکی از اصناف را مورد بازرسی قرار داده بود توسط متخلفان بهداشت عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آدل موگاداس با اشاره به وضعیت قرمز در کرونا اظهار داشت: دیروز بازرس بهداشت محیط شبکه …

مجله زنده خبری / بوشهر رئیس شبکه بهداشت و درمان در تنگستان گفت: کارشناس بهداشت محیط در شهرستان تنگستان که یکی از اصناف را مورد بازرسی قرار داده بود توسط متخلفان بهداشت عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

آدل موگاداس با اشاره به وضعیت قرمز در کرونا اظهار داشت: دیروز بازرس بهداشت محیط شبکه بهداشت که با گیل های مشترک صنفی و صنفی ، معدنی و بازرگانی در حال گشت زنی بود تا مصوبات ستاد تاج ملی را تحقق بخشد ، پس از هشدار لازم “بهداشت و دعوت به رعایت نکات بهداشتی ، صاحبان یکی از انجمن ها بی رحمانه ملاقات می کنند و هستند.

وی افزود: این حادثه باعث ناراحتی نیروهای بهداشتی و درمانی شده است ، آنها از هیچ تلاشی برای سلامتی انسان دریغ نکرده اند و اکنون انتظار دارند مقامات مربوطه از تلاش های همکاران خود که در سخت ترین شرایط جان خود را برای حفاظت از سلامت عمومی فدا می کنند ، محافظت کنند. “

رئیس شبکه بهداشت و درمان در تنگستان افزود: مردم می خواهند حق داشته باشند و آن این است که با تمام توان برای سلامتی خود گام بردارند ، اما سوال این است که چگونه می توانند با مشکلات بهداشتی مردم قاطعانه برخورد کنند در حالی که بازرسان شبکه بهداشت این کار را نمی کنند امنیت داشته باشید “متاسفم.

موکاداس گفت: ما سرباز هستیم و یک سرباز وظیفه خود را به خوبی می داند. ما همچنین به مردم اطمینان می دهیم كه هرگز تحت هیچ شرایطی برای حفظ سلامتی خود فداكاری نمی كنیم و آن را در عمل به آنها ثابت نمی كنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به سلامتی انسان ایستاده ایم به هر قیمتی ، چه مورد تهمت و نابودی قرار بگیریم و چه امروز بازرسان بهداشت محیط برای ایجاد رویه های بهداشتی ما را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/06/کتک-زدن-کارشناس-بهداشت-در-تنگستان/feed/ 0

۰ ۰

دلایل گشادی واژن

  • زایمان
  • بالا رفتن سن
  • ژنتیک
  • انجام ورزش های سنگین بدنسازی
  • بلند کردن اجسام سنگین

عوارض گشادی واژن

  • مشکل در برقراری رابطه جنسی
  • کاهش لذت جنسی
  • بی اختیاری ادرار
  • درد در لگن
  • افزایش ترشحات واژن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.