اعتراض رسمی سوری ها به میزبانی ایران/ سوریه خواستار لغو میزبانی فوتبال ایران شد

۱,۶۷۳ بازديد

اعتراض رسمی سوری ها به میزبانی ایران/ سوریه خواستار لغو میزبانی فوتبال ایران شد https://online-mag.ir/2021/08/اعتراض-رسمی-سوری-ها-به-میزبانی-ایران-سو/ مجله آنلاین Fri, 27 Aug 2021 09:09:51 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/اعتراض-رسمی-سوری-ها-به-میزبانی-ایران-سو/ دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه به شرایط برگزاری این رویداد در ایران اعتراض کرده و تاکید کرده که خواهان لغو بازی در ورزشگاه آزادی است. به نقل از سایت عربی کره ، به گزارش مجله آنلاین ، تیم ملی فوتبال سوریه پنجشنبه هفته آینده در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی …

دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه به شرایط برگزاری این رویداد در ایران اعتراض کرده و تاکید کرده که خواهان لغو بازی در ورزشگاه آزادی است.

به نقل از سایت عربی کره ، به گزارش مجله آنلاین ، تیم ملی فوتبال سوریه پنجشنبه هفته آینده در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران می رود.

اعتراض فدراسیون فوتبال سوریه به میزبان ایران.

ابراهیم آوا زاید ، دبیر اجرایی فدراسیون فوتبال سوریه گفت: “AFC شرایط میزبانی را شامل فناوری VAR کرده است ، اما ایران این شرایط را ندارد.” شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به سرعت در حال افزایش است. ما خواستار یک بازی بی طرف شدیم و رسما به میزبانی ایران اعتراض کردیم.

انتهای پیام

۰ ۰

قانون فوتبال برای مبتدیان

1- هدف از بازی فوتبال

اولین و ابتدایی ترین قانون فوتبال، درک هدف بازی است. هدف اصلی بازی فوتبال، به ثمر رساندن گل های بیشتر به دروازه ی تیم حریف است.

2- تجهیزات فوتبال

تمام بازیکنان فوتبال، باید از تجهیزات و وسایل مناسب این بازی استفاده کنند. وسایل مورد نیاز فوتبال شامل یک پیراهن، کفش، شلوارک و جوراب ساق بلند و ساق بند فوتبال می باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.