آیا می خواهید فرآیند بازاریابی خود را ساده کنید؟ از این بهترین نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید!

۱,۳۳۵ بازديد

آیا می خواهید فرآیند بازاریابی خود را ساده کنید؟ از این بهترین نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید! https://hillbilly.ir/آیا-می-خواهید-فرآیند-بازاریابی-خود-را-س/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 04:56:21 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21930 اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز …

اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز افزایش دهید. اگر در مورد اتوماسیون بازاریابی صحبت می کنیم، در درجه اول به دسته ای از نرم افزارها اشاره می کنیم که به خودکارسازی، اندازه گیری و ساده سازی وظایف و گردش کار بازاریابی به شیوه ای کارآمد کمک می کنند. چه صاحب یک MNC بزرگ باشید و چه به تازگی یک سرمایه گذاری جدید را شروع کرده اید، اتوماسیون بازاریابی برای شما ضروری است. به همین دلیل باید از این نرم افزار استفاده کنید: –

سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید

در رشد هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین مراحل، تولید سرنخ است. با استفاده از راه حل های اتوماسیون بازاریابی قوی، می توانید سرنخ هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این به شما تصویر دقیق و غنی تری از رفتار مشتری بالقوه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی گسترده‌تری مانند ایمیل‌های سفارشی، پیام‌های بازاریابی مبتنی بر محرک، پیام‌های توییتر/فیسبوک و غیره را هدایت کنید.

با داده های بهتر تصمیمات آگاهانه بگیرید

تعداد کمی از کسب و کارها می دانند که چگونه داده های بزرگ را جمع آوری یا استفاده کنند. اتوماسیون بازاریابی به شما یک پلتفرم نهایی برای تجزیه و تحلیل و سیستم‌های داشبورد، جمع‌آوری/ذخیره داده‌ها و گزارش‌دهی حلقه بسته می‌دهد. چنین پلتفرم هایی همچنین راه حل های قوی هستند که نه تنها به اندازه گیری کمپین ها کمک می کنند، بلکه به تعیین رفتار مصرف کننده با بودجه محدود نیز کمک می کنند.

درآمد شرکت خود را افزایش دهید

سرمایه گذاری در پلت فرم اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما در توجیه سرمایه گذاری اولیه در صورت استفاده صحیح از آن کمک کند. این به شما کمک می کند تا فرصت های فروش را از سرنخ های با کیفیت بالا افزایش دهید. با فرآیند اتوماسیون، بازده خوبی از سرمایه گذاری خود دریافت خواهید کرد.

فرآیندهای فروش و بازاریابی خود را ساده کنید

با بهترین راه حل ها، می توانید فرآیند فروش و بازاریابی خود را ساده کنید. در فروش و بازاریابی، ارتباطات کلیدی است که کل فرآیند را روان‌تر می‌کند. از طریق اتوماسیون، واجد شرایط بودن و پرورش سرب آسان شده است.

ایجاد گزارش های تفصیلی

این نرم افزار همچنین به نظارت و ردیابی تمامی کانال ها به روشی آسان کمک می کند. پس از دریافت داده ها، می توانید گزارش های روشنگری برای ذخیره آنها ایجاد کنید. این گزارش به شما کمک می کند تا نمودارها و آمار کمپین های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و مشخص کنید کدام کمپین عملکرد خوبی دارد.

صرفه جویی در زمان

اگر برای خودکارسازی کارهای بازاریابی منظم خود با مشکل مواجه هستید، استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بهترین تصمیم برای شماست. این نه تنها به شما کمک می کند تا وظایف بازاریابی خود را خودکار کنید، بلکه در زمان نیز صرفه جویی کنید. از این رو، می توانید تمرکز بیشتری روی سایر استراتژی های بازاریابی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید کمپین‌هایی را برای ارسال ایمیل‌های سفارشی‌شده برنامه‌ریزی شده برای مشتریان، خودکار کردن پیام‌ها برای کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، و تنظیم پاسخ‌دهندگان خودکار برای پیگیری‌های روزانه ایجاد کنید.

به مشتری تجربه عالی بدهید

ویژگی اصلی اتوماسیون بازاریابی این است که با استفاده از این نرم افزار می توانید تجربه ای عالی به مشتریان خود بدهید. وقتی صحبت از این فناوری به میان می‌آید، به ارسال ایمیل‌های رفتاری بدون هیچ زحمتی کمک می‌کند. چه بخواهید محصولات خاصی را مرور کنید، ایمیل های ثبت نام کنید یا موارد موجود در سبد را رها کنید، این راه حل می تواند کمک کننده باشد.

به عبارت دیگر می توان گفت که اتوماسیون بازاریابی ابزار قدرتمندی است که به کارآفرینان کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهند. اما تنها چیزی که نیاز دارید این است که پلتفرم مناسب را پیدا کنید.

6 نرم افزار برتر اتوماسیون بازاریابی که هر صاحب کسب و کاری باید از آنها استفاده کند

در اینجا، فهرست گسترده‌ای از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی موجود را برای شما آورده‌ایم که می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

Hotspot – بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی تا کنون

در دنیای بازاریابی یکی از نام های شناخته شده Hotspot است. با استفاده از این نرم افزار بازاریابی ورودی، می توانید به راحتی تعداد زیادی کار را در یک مقیاس خودکار کنید. این همچنین به سفارشی‌سازی گردش‌های کاری بسیار هدفمند و پیچیده با یک ویرایشگر بصری کمک می‌کند. همچنین مدیریت کمپین های پیچیده یا پیام های بعدی به روشی ساده با استفاده از چندین نقطه تماس در کل سفر مشتری مفید است. اگر می خواهید ایمیل های خود را با استفاده از کمپین های قطره ای خودکار کنید، این بهترین نرم افزار برای شماست. اگر در مورد هزینه ماهانه صحبت کنیم، آن را اسمی خواهید یافت.

کمپین فعال – نرم افزار نهایی برای مشاغل کوچک

بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند از Active Campaign برای اتوماسیون بازاریابی استفاده کنند. به عنوان بهترین سازنده اتوماسیون بصری، دارای قابلیت کشیدن و رها کردن در بازار در تاریخ امروز است. بهترین بخش این است که هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. مهم نیست، سطح مهارت شما هر چه که باشد – به راحتی می توانید اتوماسیون بازاریابی ساده و همچنین پیچیده را راه اندازی کنید. این نرم افزار همه چیز از ردیابی رویداد گرفته تا ردیابی سایت و اهداف اتوماسیون تا اقدامات تقسیم شده را دارد. با رسیدن به اشتراک آن، با ادغام تجارت الکترونیک، امتیازدهی سرنخ و بازاریابی ایمیلی همراه است.

GetResponse – با بهترین ویژگی ها مجهز شوید

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین و قدرتمندترین راه حل های اتوماسیون بازاریابی هستید، استفاده از GetResponse بهترین پاسخ خواهد بود. این نرم افزار برای سازمان های بزرگ و مشاغل کوچک ایده آل است. این بهترین بستر برای خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی است. با استفاده از این ابزار، می توانید از مزایای زیادی مانند جذب ترافیک وب سایت، بازیابی چرخ دستی های رها شده و افزایش فروش برخوردار شوید. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی با اعمال فیلترها، اقدامات و شرایط، یک سفر خودکار مشتری را راه‌اندازی کنید.

OptinMonster – ایده آل برای ایجاد لیدهای صفحه فرود

اگر در مورد نرم افزار OptinMonster صحبت کنیم، در مقایسه با سایر سیستم عامل ها کاملاً متفاوت است. این یک ابزار سفارشی نهایی و تولید سرنخ است که به شما امکان می دهد فروش را افزایش دهید، رها شدن سبد خرید را به حداقل برسانید و لیست ایمیل خود را رشد دهید. با استفاده از این پلتفرم می توانید به راحتی کمپین های وب سایت، پاپ آپ ها و صفحات فرود با تبدیل بالا را طراحی کنید. پس از ثبت نام، 14 روز بدون خطر دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر به طور کامل راضی نیستید، می توانید بدون هیچ گونه سوالی 100٪ بازپرداخت دریافت کنید.

Salesforce Pardot – ایده آل برای بازاریابی B2B

امروزه یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین راه حل های CRM، Salesforce است. جای تعجب نیست که این نرم افزار رتبه اول را در لیست کسب می کند. این به ویژه برای سازمان های B2B طراحی شده است. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از ادغام فروش، بازاریابی ایمیلی، تولید هوشمند سرنخ و مدیریت روان. از قدرت هوش مصنوعی برای طراحی بهترین استراتژی فروش و بهبود تلاش های بازاریابی استفاده می کند. با گزارش روشنگر آن، می توانید به راحتی تعیین کنید که کدام کمپین ها کار می کنند و چه چیزی باید بهبود یابد. همچنین، یک برنامه قیمت گذاری مقرون به صرفه برای انتخاب ارائه می دهد.

ConvertKit – نرم افزار پیشرفته برای تازه کارها

برای کسانی که برای اولین بار از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند، سرمایه گذاری در ConvertKit بهترین گزینه خواهد بود. با این حال، به عنوان بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ در نظر گرفته می شود. اما ویژگی های پیشرفته تری دارد. چه در حال فروش SaaS باشید، چه در حال اجرای یک تجارت الکترونیکی یا یک سایت محتوا، با استفاده از این ابزار می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. این یک طرح رایگان برای همیشه به حداکثر 500 مشترک ارائه می دهد. اما هیچ قیف اتوماسیون بصری وجود ندارد.

به طور خلاصه، یافتن ابزار اتوماسیون بازاریابی مناسب برای مشاغل، یک کار بسیار دلهره آور است. اکثراً هیچ پلتفرمی وجود ندارد که برای راه حل همه مناسب باشد. بنابراین، شما باید ابزار را با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب کنید. بنابراین، به چه چیزی فکر می کنید؟ فقط امروز پلتفرم مناسب را انتخاب کنید و فرآیندهای بازاریابی خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.