آتش سوزی های طبیعیِ امسال، کابوسی برای مردم یونان

۱,۶۷۵ بازديد

آتش سوزی های طبیعیِ امسال، کابوسی برای مردم یونان https://online-mag.ir/2021/08/آتش-سوزی-های-طبیعیِ-امسال،-کابوسی-برای/ مجله آنلاین Tue, 10 Aug 2021 05:18:15 0000 مجله رویداد https://online-mag.ir/2021/08/آتش-سوزی-های-طبیعیِ-امسال،-کابوسی-برای/ نخست وزیر می گوید تابستان امسال با ادامه آتش سوزی های طبیعی در یونان به یک “کابوس” برای یونان تبدیل شده است. به گزارش مجله آنلاین ، هزاران منطقه که هنوز دچار آتش سوزی شده اند تخلیه شده و بیش از 1000 آتش نشان برای مهار شعله های آتش اعزام شده اند. این کشور شاهد …

نخست وزیر می گوید تابستان امسال با ادامه آتش سوزی های طبیعی در یونان به یک “کابوس” برای یونان تبدیل شده است.

به گزارش مجله آنلاین ، هزاران منطقه که هنوز دچار آتش سوزی شده اند تخلیه شده و بیش از 1000 آتش نشان برای مهار شعله های آتش اعزام شده اند.

این کشور شاهد بدترین موج گرما در 30 سال گذشته بوده است.

مقامات هشدار می دهند که خطر آتش سوزی در بسیاری از مناطق از جمله آتن و کرت افزایش می یابد.

بر اساس اطلاعات سیستم آتش سوزی جنگل های اروپا ، بیش از 56000 هکتار در یونان در 10 روز گذشته سوزانده شده است.

در طول 24 ساعت گذشته ده ها آتش سوزی طبیعی رخ داده است که بزرگترین آنها بخشی از شبه جزیره پلوپونز هستند ، از جمله دومین جزیره بزرگ یونان ، ایوبیه و زادگاه المپیک ، آرکادیا و المپیا.

هزاران نفر از روز پنجشنبه مجبور به ترک منطقه شده اند ، اما شعله های آتش در روز شنبه عقب نشینی کرد. با این حال ، وزش باد شدید پیش بینی می شود و ممکن است دوباره آتش سوزی رخ دهد.

بسیاری از کشورها به یونان کمک کرده اند. آتش نشانان از انگلستان ، فرانسه ، رومانی ، سوئیس و دیگر کشورها به منطقه اعزام شده اند.

حتی در ترکیه ، دولت برای مهار برخی از آتش سوزی های طبیعی تلاش می کند و رئیس جمهور رجب طیب اردوغان آنها را بدترین آتش سوزی در ترکیه توصیف می کند.

ده ها هزار هکتار در کشورهای همسایه دریای مدیترانه و دریای اژه سوزانده شده است.

با تغییر آب و هوا ، خطر هوای گرم و خشک که می تواند باعث آتش سوزی شود افزایش می یابد.

به گزارش بی بی سی ، دمای سیاره ما از زمان انقلاب صنعتی 1.2 درجه سانتیگراد افزایش یافته است و گرم شدن هوا ادامه خواهد یافت مگر اینکه دولت میزان انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

انتهای پیام

۰ ۰

دستور العمل تهیه ژل مو طبیعی به همراه ژلاتین

ژلاتین حاوی پروتئین ‌های کراتین است که به مو می ‌چسبند تا آن را تقویت کنند. آلوئه ورا به ویژه به مناطق آسیب ‌دیده می ‌چسبد و به نرم کردن کوتیکول مو، افزایش درخشش و کاهش شکستگی آن کمک می‌ کند.

همان طور که در جاهای دیگر مطالعه کرده اید، موهای سالم هم قوی و هم انعطاف پذیر هستند منتها موهایی که پروتئین زیادی دارند می توانند سخت شوند، انعطاف پذیری خود را از دست دهند و در برابر شکستگی آسیب پذیر شوند. مقدار ژلاتین موجود در این دستور العمل به قدری اندک است که اگر به صورت مداوم استفاده شود، مسئله ای نخواهد داشت، اما اگر متوجه شدید که موهای شما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند، به صورت کاملا ایده آل می توانید این دستورالعمل را با گزینه های دانه کتان یا آلوئه ورا جایگزین کنید.

مواد سازنده

  • یک چهارم تا نصف قاشق چای خوری ژلاتین
  • نصف پیمانه آب مقطر بسیار گرم
  • حداکثر 24 قطره روغن ضروری (اختیاری)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.