چگونه از Pinterest برای وبلاگ، تجارت یا غیرانتفاعی خود استفاده کنید

۱,۵۴۶ بازديد

چگونه از Pinterest برای وبلاگ، تجارت یا غیرانتفاعی خود استفاده کنید https://hillbilly.ir/چگونه-از-pinterest-برای-وبلاگ،-تجارت-یا-غیرانت/ https://hillbilly.ir/چگونه-از-pinterest-برای-وبلاگ،-تجارت-یا-غیرانت/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 03 Nov 2021 14:47:49 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17429

چگونه از Pinterest برای وبلاگ، تجارت یا غیرانتفاعی خود استفاده کنید

Pinterest از بسیاری جهات به دنیای بازاریابی آنلاین امید می دهد و راهی عالی برای افزایش قدرت ترافیک وب سایت شما ارائه می دهد. استفاده از این پلت فرم بسیار آسان است و برای برجسته کردن بهترین محتوای وب سایت شما طراحی شده است. هر وب سایتی که به صورت آنلاین تجارت می کند، می …

چگونه از Pinterest برای وبلاگ، تجارت یا غیرانتفاعی خود استفاده کنید

Pinterest از بسیاری جهات به دنیای بازاریابی آنلاین امید می دهد و راهی عالی برای افزایش قدرت ترافیک وب سایت شما ارائه می دهد. استفاده از این پلت فرم بسیار آسان است و برای برجسته کردن بهترین محتوای وب سایت شما طراحی شده است. هر وب سایتی که به صورت آنلاین تجارت می کند، می تواند از ایجاد یک پینترست فعال بهره مند شود، اگرچه همه وب سایت ها نباید از Pinterest به یک روش استفاده کنند.

پینترست مکانی را برای شما فراهم می کند تا پیوندهای خود را جمع آوری و کامپایل کنید که بر اساس دسته بندی که انتخاب می کنید تجزیه می شوند. به عبارت دیگر، این در مورد ارتباطات عمیق و حرکات دست خلاقانه است. جنبه بصری شبیه به یک دفترچه یا کلاژ آنلاین است، به همین دلیل است که کاربران به آن تکیه می کنند! پینترست دنیایی از لیست آرزوها، لباس های مورد علاقه، ایده های زیبا و محتوای منظم است. این رویای یک فروشنده بود.

یکی از بهترین ویژگی‌های Pinterest توانایی آن در ایجاد مخاطبی درگیرتر از طریق “repins” است – که کاربران واقعی هستند که محتوای خود را وبلاگ می‌کنند و آن را در هیئت مدیره خود ارسال می‌کنند. کاربران در یافتن جایگاه‌های جدیدی که فکر نمی‌کردید جذاب باشند بسیار خوب هستند و بازاریابان اغلب محصولاتی را برای گروه‌های خاصی پیدا می‌کنند که ممکن است به آن‌ها نگاه نکرده باشند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه از Pinterest برای افزایش دید، ترافیک یا افزایش فروش وب سایت خود استفاده کنید، در اینجا یک آغازگر سریع و کوتاه در مورد انواع وب سایت آورده شده است.

پینترست برای وبلاگ نویسان

در حالی که Pinterest به طور کلی بر روی تصاویر تمرکز می کند، بسیاری از وبلاگ نویسان در هدف قرار دادن مخاطبان خود با شروع نمودارهایی در مورد موضوعاتی که می خواهند در مورد آنها بنویسند موفق شده اند. Pinterest بهترین کار خود را با محتوایی که به اشتراک گذاری آسان است انجام می دهد. ایده خوبی است که وبلاگ نویسان دیگری را برای ارتباط با آنها در Pinterest پیدا کنید و از آنها بخواهید نمودارها را به اشتراک بگذارند. با استفاده از اشتراک‌گذاری تابلو، می‌توانید دیگران را در هیئت مدیره Pinterest خود مشارکت دهید و محتوای جدیدی برای دنبال‌کنندگان فعال خود بدون نیاز به وبلاگ‌نویسی در طول روز ایجاد کنید.

از آنجایی که Pinterest یک شبکه رسانه اجتماعی قابل مشاهده است، نمی توانید در وبلاگ هایی با تصاویر قابل مشاهده پست کنید. موتورهای جستجو به دنبال محتوای بصری هستند، بنابراین اگر یک پست وبلاگی بدون عکس نوشته‌اید، اکنون زمان سرمایه‌گذاری روی هنر زیبا است!

تیتر اغلب به اندازه تصویری که انتخاب می کنید مهم است. Pinterest به شما امکان می دهد عنوان خود را بنویسید و آن را در وبلاگ خود دانلود نکنید. خلاق باشید و موضوعات مختلف را تجربه کنید. شما نمی توانید با پاسخ دادن به سوالات جذاب یا قول دادن به نحوه درست کردن “بهترین قهوه ای در جهان” اشتباه کنید. همچنین بهترین مکان برای شروع یک میم درباره برند یا محصول شما است.

پینترست برای تجارت

شرکت ها می توانند یکی از دو روش را با پین های خود انتخاب کنند. دسته بندی محصولات خود و نزدیک شدن به Pinterest به عنوان یک کاتالوگ آنلاین بزرگ با برچسب گذاری هر یک از محصولات خود آسان است. در واقع، بسیاری از شرکت ها به عنوان یک حساب تجاری وارد پینترست می شوند و پینترست را برای تبلیغ محصولات و فروش جدید انتخاب می کنند.

شرکت های دیگر از رویکرد متفاوتی استفاده می کنند. آنها جداول مبتنی بر موضوع ایجاد می کنند و گاهی اوقات کاربران خود را برای شرکت در پست دعوت می کنند. گاهی اوقات یک شرکت نموداری را با نحوه ساخت آن از طریق فالوورهای فعال خود می سازد یا یک مسابقه عکس برگزار می کند. هرچه بیشتر درگیر شوید، احتمال اینکه افراد کسب و کار شما را در پینترست دنبال کنند، بیشتر می شود و به برند شما علاقه مند می شوند، شاید حتی علاقه مند شوند.

اگر می‌خواهید با استفاده از Pinterest موفقیت واقعی کسب کنید، فقط محصولات خود را پست نکنید و آنها را فراموش نکنید. راه بهتری پیدا کن اگر خدماتی را می فروشید، تصاویر را با کلمه “SEO” تزریق نکنید – هیچ کس نمی خواهد آن نوع تصویر را تکرار کند و شما با دیگران تعامل نخواهید داشت. اگر یک شرکت چوب هستید، بزرگ‌ترین و بدترین درخت‌هایی را که تا به حال مجبور به کشیدن آن شده‌اید، برجسته کنید. اگر در حال فروش غذای لذیذ هستید، کمپوست و تصاویری از تولید غذا را اضافه کنید. اگر خدمات تجاری می فروشید، میم ها و اینفوگرافیک های سرگرم کننده ای ایجاد کنید که مسائل و راه حل ها را برجسته می کند. اگر خرده‌فروش هستید، جدولی درست کنید که دکوراسیون اتاق فانتزی خود را برجسته کند. یک نمودار برای فصل ها و تعطیلات تنظیم کنید. از کاربر دعوت کنید تا پین محصول شما را برای استفاده بالا بیاورد.

Pinterest به فروشندگان این امکان را می دهد که ارزش دلار را برای محصولاتی که برای نمایش انتخاب می کنید نقل قول کنند، اما آنها را یک بار جایگذاری نکنید زیرا در محصولات دیگر گم می شوند. چند محصول را برای برجسته کردن هر روز انتخاب کنید و تا جایی که می توانید آنها را روی تخته های زیادی بچسبانید. بهترین چیز در مورد این ویژگی این است که مردم کلیک کرده و خرید می کنند.

Pinterest برای سازمان های غیر انتفاعی

شرکت های غیر انتفاعی می توانند با استفاده از Pinterest کارهای بزرگی برای هدف خود انجام دهند. مطمئن شوید که فضای داخلی جذاب، جالب، چشم نواز و منحصر به فرد است. پینترست باید بیانیه ماموریت شما را با نمودار مربوطه نشان دهد که مسائلی را که سازمان شما می خواهد حل کند را نشان می دهد.

دفتر یک سازمان غیرانتفاعی باید پر از امید، اطلاعات و اقدام باشد. خدماتی را که برای شما سودی ندارند برجسته کنید. اینفوگرافیک ها و میم هایی ایجاد کنید که توضیح دهد چرا به غیرانتفاعی نیاز دارید. اعمال خود و چهره خندان کارمندان خود را نشان دهید.

فراموش نکنید که Pinterest به کاربران اجازه می‌دهد تا اقلام را برای فروش نمایش دهند. سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند از این طریق با افزودن دلار به تصاویر موجود کمک‌های مالی جمع‌آوری کنند. از جذاب ترین عکسی که دارید استفاده کنید و به کاربران بگویید که این کمک 25 دلاری به کجا خرج می شود – برای خرید یک جفت کفش، برای سیر کردن یک خانواده گرسنه در نیویورک، یا ارسال سیم به سربازانی که در عراق می جنگند.

همانطور که می بینید، Pinterest یک شبکه اجتماعی متنوع و سرگرم کننده است که شامل مواردی است که می توانید به جهان نشان دهید. با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و به انجمن های مشترک بپیوندید تا دید خود را افزایش دهید. به دلیل ماهیت اعتیادآور آن، به زودی خواهید دید که کاربران در سراسر جهان پین شما را «دوست دارند» و نظراتی را می‌گذارند که به شما در مورد تلاش‌های تبلیغاتی آینده بازخورد می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که رشد خود را زیر نظر دارید، آنچه را که درست است نظارت می کنید و به طور مداوم تمام محتوایی را که برای شما جذاب است تغییر دهید تا دنبال کنندگان خود را درگیر نگه دارید و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

https://hillbilly.ir/چگونه-از-pinterest-برای-وبلاگ،-تجارت-یا-غیرانت/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.