7 نکته رسانه های اجتماعی برای وب سایت تجارت الکترونیک شما

۱,۵۵۴ بازديد

7 نکته رسانه های اجتماعی برای وب سایت تجارت الکترونیک شما https://hillbilly.ir/7-نکته-رسانه-های-اجتماعی-برای-وب-سایت-تج/ https://hillbilly.ir/7-نکته-رسانه-های-اجتماعی-برای-وب-سایت-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 04 Nov 2021 15:00:16 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17498

7 نکته رسانه های اجتماعی برای وب سایت تجارت الکترونیک شما

بازاریابی آنلاین هرگز آسان تر نبوده است و استفاده مناسب از بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند آن را ساده تر و موثرتر کند. 1. محتوای ارزشمندی برای اشتراک گذاری ایجاد کنید برای اینکه چیزی برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی داشته باشید، محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما ارزش قائل باشد. به …

7 نکته رسانه های اجتماعی برای وب سایت تجارت الکترونیک شما

بازاریابی آنلاین هرگز آسان تر نبوده است و استفاده مناسب از بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند آن را ساده تر و موثرتر کند.

1. محتوای ارزشمندی برای اشتراک گذاری ایجاد کنید

برای اینکه چیزی برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی داشته باشید، محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما ارزش قائل باشد. به عنوان مثال، اینفوگرافیک، مطالعات موردی، پست های وبلاگ و موارد دیگر ایجاد کنید که برای ارائه نتایج به مخاطبان طراحی شده اند.

2. یک گروه استراتژیک برای افرادی که ممکن است محصول شما را بخواهند راه اندازی کنید

در فیس بوک، می توانید یک گروه ویژه برای زیر گروه هایی که ممکن است بخواهند محصول شما را بخرند، راه اندازی کنید. به عنوان مثال، اگر لوازم آرایشی می فروشید، می توانید یک گروه برای افرادی که به آرایش علاقه دارند راه اندازی کنید. در گروه‌ها، می‌توانید رویدادهای زنده برای نشان دادن آرایش، نشان دادن نحوه لباس پوشیدن و حتی شبکه‌ای از فروشگاه‌ها مانند کالا داشته باشید.

3. در زمینه های مختلف با اینفلوئنسرها همکاری کنید

بهترین راه برای استفاده از رسانه های اجتماعی، قرارداد با فعالان در پلتفرم هایی است که مخاطبان شما دوست دارند. اینفلوئنسر کسی است که دنبال کنندگانی دارد که شامل مخاطبان شما می شود. آنها ممکن است چمدان شما را باز کنند، مرتباً از آن در ویدیوهای خود استفاده کنند یا بازبینی کنند.

4. پلتفرم های رسانه های اجتماعی را به طور مناسب علامت گذاری کنید

بسیار مهم است که صدای برند خود را پیدا کنید. برخی از شرکت هایی که کار بسیار خوبی در طراحی صداهای برند برای محصولات خود انجام داده اند Penzey’s Spices، Dove و Dominoes هستند. برای ایده گرفتن می توانید آن ها را خودتان بررسی کنید.

5. مخاطبان خود را اغلب درگیر کنید

رسانه های اجتماعی باید در خط مقدم ارتباطات اجتماعی باشند. به همین دلیل به آن “رسانه های اجتماعی” می گویند. بسیاری از شرکت ها این اشتباه را مرتکب می شوند که آن را یک چیز واحد می سازند. اما، شما باید به دنبال گفتگو با مخاطبان خود باشید تا آنها احساس کنند شما را می شناسند و احساس کنند که شما آنها را می شناسید.

6. با مشتریان خود نیز پیگیری کنید

این کار را به تنهایی انجام ندهید فراموش نکنید که بسته به صحنه، مخاطبان خود را دوست داشته باشید، دنبال کنید و به آنها پاسخ دهید. اگر این کار را فقط یک راه انجام دهید، خیلی دوستانه نیست و راه خوبی برای استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیست. در فیس بوک، مطمئن شوید که یک صفحه تجاری و احتمالاً یک حساب شخصی عمومی ایجاد می کنید تا بتوانید آزادانه مشتریان خود را دنبال کنید زیرا محدودیت هایی برای اطلاعات شخصی شما وجود دارد.

7. اشتراک گذاری اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید

اجازه دهید دیگران برخی از کارها را برای شما انجام دهند. با گنجاندن اشتراک گذاری اجتماعی در چندین پلتفرم در وب سایت خود، اشتراک گذاری نتایج را برای آنها آسان کنید. از آنها بخواهید به اشتراک بگذارند و آنها را تشویق کنید که به اشتراک بگذارند، و آنها این کار را خواهند کرد.

مهم است که پلتفرم های رسانه اجتماعی مناسبی را انتخاب کنید که می دانید مخاطبان شما دارند و می خواهند نمایه شما را ببینند. به این ترتیب، آنها علاقه مند می شوند، با شما تعامل می کنند و به آنچه که پست می کنید پاسخ می دهند.

https://hillbilly.ir/7-نکته-رسانه-های-اجتماعی-برای-وب-سایت-تج/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.