15 نکته Pinterest برای پین های سازنده تر

۱,۵۷۱ بازديد

15 نکته Pinterest برای پین های سازنده تر https://hillbilly.ir/15-نکته-pinterest-برای-پین-های-سازنده-تر/ https://hillbilly.ir/15-نکته-pinterest-برای-پین-های-سازنده-تر/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 19 Oct 2021 11:50:24 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=16563

15 نکته Pinterest برای پین های سازنده تر

پینترست ، محبوب ترین سایت رسانه های اجتماعی ، اکنون محبوبیت کمی پس از توییتر دارد و به سرعت در حال رشد است. Pinterest ترافیک ارجاع بیشتری نسبت به توییتر و LinkedIn دارد. البته ، این سایت اجتماعی محبوب می تواند موارد زیادی را به تجارت و حضور آنلاین شما اضافه کند ، اما مانند …

15 نکته Pinterest برای پین های سازنده تر

پینترست ، محبوب ترین سایت رسانه های اجتماعی ، اکنون محبوبیت کمی پس از توییتر دارد و به سرعت در حال رشد است. Pinterest ترافیک ارجاع بیشتری نسبت به توییتر و LinkedIn دارد. البته ، این سایت اجتماعی محبوب می تواند موارد زیادی را به تجارت و حضور آنلاین شما اضافه کند ، اما مانند هر ابزاری باید از آن به درستی استفاده کرد.

ایده اصلی Pinterest این است که تخته هایی را که روی آنها عکس می گذارید با توضیح نوشتاری از آنچه که ارسال می کنید شروع کنید. برخی از محبوب ترین انواع سنجاق ها خانه ، هنر و صنایع دستی ، سبک و مد و غذا هستند. غذا یکی از سریع ترین رده های محبوب است.

یادگیری چسباندن موثرتر به افزایش دید ، ترافیک و فروش شما کمک می کند.

1. چسباندن منظم- برنامه خمیر را بیرون بکشید و آن را در آن بچسبانید. اگر می خواهید بهترین نتایج را ببینید ، پین کردن در زمان های مختلف را فراموش نکنید. در صورت امکان 20 بار یا بیشتر در طول روز سنجاق کنید. بهتر است به طور مرتب به مدت یک هفته بمانید تا اینکه ماسک را به تزریق بچسبانید.

2. دریافت پاسخ- نشان داده شده است که رنگهای قرمز و نارنجی بیشتر از آبی جواب می دهند. شما همچنین می خواهید از چندین رنگ در عکس های خود برخلاف یک پین رنگ بزرگ استفاده کنید.

3. ابزارهای موجود- ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند به طور م glueثرتری چسب بزنید. Pinreach به شما در شناسایی مهارت های شما کمک می کند و می تواند “نمرات” Pinterest را به شما بدهد. Piqora یک ابزار عالی برای خرده فروشان است. می توانید از آن برای تبلیغ و ردیابی نتایج تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. کارهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند گسترش پین خود را انجام دهید.

4. شرح کلمات کلیدی- فراموش نکنید که از کلمات کلیدی مناسب در توصیف پین خود استفاده کنید. این به افراد کمک می کند تا دوستان شما را راحت تر بیابند و در نتیجه فالوورها و ترافیک بیشتری جذب کنند.

5. پس زمینه – پین هایی با پس زمینه “خالی” کوچکتر بیشتر از پین هایی که دارای تصویر بزرگتر کوچکتر با پس زمینه هستند ، لایک و تکرار بیشتری دریافت می کنند. مطمئن شوید که پین ​​های شما برای کمتر از 10 درصد پین هایی که پس زمینه خالی می شوند پر باشد. می توانید 2-4 تکرار دریافت کنید.

6. در فیس بوک و توییتر متصل شوید – با سایر حساب های رسانه های اجتماعی در ارتباط باشید. این امر شانس شما را برای دنبال کردن دنبال کنندگان ، لایک ها ، تکرارها و غیره افزایش می دهد.

7. نامهای دفتر- ایجاد نامهای جذاب دفتر و همچنین استفاده از کلمات کلیدی مربوطه را فراموش نکنید. نام هیئت مدیره مشابه عنوان اصلی است و آنها باید توجه مردم را به خود جلب کنند تا نتیجه بگیرند. توجه داشته باشید که چه عنوان اداری توجه شما را جلب می کند و چرا.

8. فقط “تکرار” نکنید – فراموش نکنید که پین ​​اصلی را با تکرارها مخلوط کنید. سازماندهی مجدد خوب است اما پین منحصر به فرد خود را نیز اضافه کنید.

9. توضیحات هوشمند بنویسید-هنگام نوشتن توضیحات خود ، فراموش نکنید که کلمات کلیدی لازم را به همراه کلمات کوتاه و دستور زبان مناسب اضافه کنید. به یاد داشته باشید قوانین کوتاه و ساده هستند. با این کار احتمال ظاهر شدن پین شما در جستجوها افزایش می یابد.

10. پین فیلم ها – از ناحیه ویدئویی ارائه شده توسط Pinterest استفاده کنید. عکسهای بیشتری از یک عکس فوری وجود دارد تا بتوانید طاقچه خود را در انجمن پین ویدئو ضبط کنید.

11. پست های وبلاگ – هنگام ارسال به وبلاگ خود ، استفاده از تصاویر را فراموش نکنید تا بتوانید عکس ها و تصاویر خود را روی تخته آویزان کنید. کل مقاله را دست کم نگیرید اما یک تیزر کوتاه با پیوند به خوبی کار می کند. فقط نمودار مناسب را ارسال کنید و با تبلیغ شخصی خود در آن زیاده روی نکنید.

12. آمار پین خود را تجزیه و تحلیل کنید – Pinterest آمار پین های شما را ارائه می دهد ، بنابراین فراموش نکنید که از آنها به نفع خود استفاده کنید. ببینید چه کسی کار می کند و چه کسی کار نمی کند و از آنها درس بگیرید. توجه داشته باشید که مذاکرات توسط دوستان شما نیز آغاز شده است.

13. جلد – تصاویر روی جلد را عاقلانه برای تخته های خود انتخاب کنید. وقتی به دنبال تخته هستم ، تصویر روی جلد من را به تخته می کشاند. می توانید همه پین ​​های خود را مرور کنید تا ببینید کدام یک از آنها در یک فضای مشخص مناسبتر است و کدامیک بیشترین ضربه را دارد. مانند همیشه ، صفحات دیگر را بررسی کنید تا ببینید کدام تصاویر پنهان بیشترین پاسخ را از شما می گیرند.

14. پین های محبوب برای جستجو – چند لحظه وقت بگذارید تا به محبوب ترین پین ها نگاه کنید. آنها را مطالعه کنید تا ببینید چه چیزی آنها را از سایر ناخن ها متمایز می کند. از این اطلاعات برای عکس های خود برای تولید بیشتر استفاده کنید.

15. نمودارهای گروهی – یکی از ویژگی های Pinterest نمودارهای گروهی است. می توانید از صاحب این تخته ها بخواهید تا لیست شما را ارائه دهد و می توانید این تخته ها را قطع کنید. رعایت قوانین و دستورالعمل های صاحب دفتر را فراموش نکنید. ارسال صحیح نمودار گروهی می تواند پیگیری شما را افزایش دهد.

Pinterest یک سایت اجتماعی عالی است که می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و کار شما را افزایش دهد. اما ، مانند هر کارگزار در هر معامله ، شما باید برای استفاده صحیح از آن وقت بگذارید تا بتوانید از قدرت بالقوه آن نهایت استفاده را ببرید.

https://hillbilly.ir/15-نکته-pinterest-برای-پین-های-سازنده-تر/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.