چگونگی اطلاع بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود

۱,۶۵۳ بازديد

چگونگی اطلاع بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود https://online-mag.ir/2021/07/چگونگی-اطلاع-بیمه-شده-از-وضعیت-بیمه‌ا/ مجله آنلاین Mon, 26 Jul 2021 07:50:32 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2021/07/چگونگی-اطلاع-بیمه-شده-از-وضعیت-بیمه‌ا/ مسئول بیمه سلامت تهران گفت: کتابچه ای حاوی هویت بیمه شده در اختیار وی قرار می گیرد تا وضعیت بیمه شده را به اطلاع بیمه شده برساند. به گزارش مجله آنلاین مریم حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه چاپ کلیه دفاتر بیمه درمانی صندوق به حالت تعلیق درآمده است ، اظهار داشت: به …

مسئول بیمه سلامت تهران گفت: کتابچه ای حاوی هویت بیمه شده در اختیار وی قرار می گیرد تا وضعیت بیمه شده را به اطلاع بیمه شده برساند.

به گزارش مجله آنلاین مریم حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه چاپ کلیه دفاتر بیمه درمانی صندوق به حالت تعلیق درآمده است ، اظهار داشت: به او.

او اضافه کرد: همزمان با برداشته شدن دفترچه از ابتدای ژوئیه 1400 ، خدمات بیمه فقط به صورت الکترونیکی در داروخانه ها و مراکز شبه بالینی در شهرهای طرف قرارداد با بیمه کشور با کد کشور و کد رهگیری در دسترس بود.

مسئول بیمه سلامت تهران گفت: “فقط در صورت تجویز الکترونیکی ، همه پزشكان ، با توجه به پوشش بسیاری از داروها و خدمات انتخابی مانند سوماتوتروپین ، ویكونوز ، كارنیتین و تراکم سنجی ، ما باید به شما به درستی اطلاع دهیم.”

وی اظهار داشت: برای اجرای الزامات قانونی برای ایجاد نسخه الکترونیکی ، پانل آژانس بیمه سلامت بصورت رایگان در آدرس زیر در دسترس است: نوشتن مطالب تبلیغاتی و پیچ الکترونیکی به طور مستقیم و در غیاب انجام می شود.

به گزارش سایت خبری بیمه سلامت ، حسینی گفت: با مراجعه به سیستم شهروندی به آدرس http // eservices.ihio.gov.ir / esc / ، کلیه اعتبارات بیمه شده ، کلیه نسخه ها و سایر ویژگی های این سرویس را مشاهده کنید.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.