راهنمای مبتدیان: Shopify vs Woocommerce – Superior Platform چیست؟

۱,۶۶۲ بازديد

راهنمای مبتدیان: Shopify vs Woocommerce – Superior Platform چیست؟ https://hillbilly.ir/راهنمای-مبتدیان-shopify-vs-woocommerce-superior-platform-چیست؟/ https://hillbilly.ir/راهنمای-مبتدیان-shopify-vs-woocommerce-superior-platform-چیست؟/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 18 Mar 2021 08:52:23 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/راهنمای-مبتدیان-shopify-vs-woocommerce-superior-platform-چیست؟/

راهنمای مبتدیان: Shopify vs Woocommerce – Superior Platform چیست؟

شروع یک کار جدید ، برای شناسایی بستر تجارت الکترونیکی که Shopify را با وردپرس مخلوط می کند؟ این مقاله شامل دو محبوب ترین سیستم عامل تجارت الکترونیکی در بازار با بهترین مزایا و معایب آنها در بازار است. هر روز صنایع جدید زیادی ظاهر می شود و آنها می خواهند برای خدمات خوب و …

راهنمای مبتدیان: Shopify vs Woocommerce – Superior Platform چیست؟

شروع یک کار جدید ، برای شناسایی بستر تجارت الکترونیکی که Shopify را با وردپرس مخلوط می کند؟ این مقاله شامل دو محبوب ترین سیستم عامل تجارت الکترونیکی در بازار با بهترین مزایا و معایب آنها در بازار است.

هر روز صنایع جدید زیادی ظاهر می شود و آنها می خواهند برای خدمات خوب و راحت سایت های تجارت الکترونیکی خود را داشته باشند.

آیا دوست دارید آن سیستم عامل ها س generalال کلی را انتخاب کنند؟ آیا باید هزینه ها را پرداخت کنم؟ آیا می توانم این محصولات را بفروشم؟ و خیلی بیشتر از این سعی کردم به تمام سوالات معمول در مورد Shopify و WordPress (WooCommerce) پاسخ دهم.

برای پاسخ به سوالات بالا ، ابتدا نگاهی به سیستم عامل می اندازیم و نکات برجسته را از آن مقایسه می کنیم. آیا این به نیازهای شخصی شما بستگی دارد ، بازار شما باید چگونه باشد و نیازهای شما چیست؟

چه نیازی به بستر تجارت الکترونیکی است؟

علاوه بر نیازهای شخصی ، مواردی وجود دارد که پیش نیاز یک وب سایت تجارت الکترونیکی است. این عوامل کلیدی به شما کمک می کند تا بهترین بستر تجارت الکترونیکی را تعیین کنید.

راحتی در استفاده

هزینه: مهمترین جنبه هزینه راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی است.

امکانات

درگاه پرداخت: باید یک اتصال بی وقفه به چندین درگاه پرداخت داشته باشد.

موارد جانبی: سیستم عامل باید بتواند با ابزارهای مختلف شخص ثالث ادغام شود.

پشتیبانی: هنگامی که با فروشگاه خود مشکل دارید از مشتریان پشتیبانی کنید.

بررسی اجمالی: Shopify در مقابل WooCommerce

قبل از مقایسه عمیق دو محبوب ترین سیستم عامل تجارت الکترونیکی در وب ، مهم است که ما اصول را پوشش دهیم و نحوه شکل گیری این سیستم عامل ها را برجسته کنیم.

Shopify چیست؟

Shopify یک بستر تجارت الکترونیکی همه در یک است که شما را ملزم به ساختن وب سایت به صورت آنلاین ، پذیرش پرداخت و نگرانی در مورد جنبه های فنی مدیریت موجودی خود از یک انجمن یا میزبانی وب می کند. امنیت ، بافر و غیره

ووکامرس چیست؟

WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیک منبع باز است که برای وردپرس طراحی شده است. به شما این امکان را می دهد تا از قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین استفاده کرده و از آن استفاده کنید. به دلیل ماهیت متن باز بودن آن ، می توانید تمام جنبه های فروشگاه خود را شخصی سازی کرده و پسوندهای سفارشی را با سهولت ایجاد کنید.

تصمیم گیری برای انتخاب بین دو سیستم عامل به سطح نیازها و مهارت های شما بستگی دارد.

WooCommerce vs Shopify: بهترین بستر تجارت الکترونیکی کدام یک است؟

Shopify و WooCommerce هر دو سیستم عامل قدرتمندی برای راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی خود هستند. این واقعاً به مهارت و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

استفاده از Shopify بسیار آسان است. لازم نیست چیزی نصب کنید ، می توانید سریع شروع کنید ، تنظیم آسان پرداخت ها و درک برنامه های قیمت گذاری آسان است.

نکته منفی Shopify این است که شما کنترل کاملی بر همه چیز ندارید. هزینه های شما با کارمزد معاملات ، افزودنی ها و ادغام ها می تواند بیشتر باشد. برنامه های گزینه های ارتقا Your شما محدود به انتخاب هستند و پس از رشد ، نمی توانید حقوق را با هزینه مدیریت کنید.

WooCommerce منبع باز است و به شما امکان کنترل کامل وب سایت خود را می دهد. با استفاده از ووکامرس ، هزینه های بسیار کمی برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین با این شرکت های میزبان ووکامرس وجود دارد.

عیب این است که شما باید برنامه را حفظ کنید. این یک منحنی یادگیری دارد. با این حال ، میلیون ها مبتدی از آن استفاده می کنند و آنها خیلی سریع در مرحله یادگیری پیشرفت می کنند.

اگر به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه هستید و می خواهید بر فروشگاه آنلاین خود کنترل کامل داشته باشید ، WooCommerce بهترین بستر برای شماست.

اگر می خواهید کاری کاملاً نامشخص انجام دهید و مقیاس پذیری بی پایان داشته باشید ، Shopify یک بستر عالی برای شماست.

امیدواریم این مقاله به شما در مقایسه Shopify و WooCommerce جوانب مثبت و منفی کمک کرده باشد. همچنین می توانید از وب سایت ما نحوه انتخاب بهترین سازنده وب سایت دیدن کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای یک آموزش ویدیویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید.

https://hillbilly.ir/راهنمای-مبتدیان-shopify-vs-woocommerce-superior-platform-چیست؟/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.