محصولات وابسته را از کجا و چگونه برای تبلیغ آنها پیدا می کنید؟

۱,۶۷۵ بازديد

محصولات وابسته را از کجا و چگونه برای تبلیغ آنها پیدا می کنید؟ https://hillbilly.ir/محصولات-وابسته-را-از-کجا-و-چگونه-برای-تب/ https://hillbilly.ir/محصولات-وابسته-را-از-کجا-و-چگونه-برای-تب/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 14 Mar 2021 19:34:29 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/محصولات-وابسته-را-از-کجا-و-چگونه-برای-تب/

محصولات وابسته را از کجا و چگونه برای تبلیغ آنها پیدا می کنید؟

هنگامی که بازار هدف خود را پیدا کردید و نیازها و خواسته های آنها را شناختید ، س nextال بعدی این است که از کجا و چگونه محصولات وابسته مرتبط را برای تبلیغ پیدا کنید تا بتوانید درآمد کسب کنید؟ این همان چیزی است که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهم کرد. 1. …

محصولات وابسته را از کجا و چگونه برای تبلیغ آنها پیدا می کنید؟

هنگامی که بازار هدف خود را پیدا کردید و نیازها و خواسته های آنها را شناختید ، س nextال بعدی این است که از کجا و چگونه محصولات وابسته مرتبط را برای تبلیغ پیدا کنید تا بتوانید درآمد کسب کنید؟ این همان چیزی است که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهم کرد.

1. Clickbank

اولین جایی که باید سرلوحه کارها قرار گیرد ، چیزی است که اکثر معلمان به شاگردان خود تبلیغ کرده اند.

برای اطلاع شما ، ClickBank یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین در فروش محصولات دیجیتالی و اطلاعاتی است زیرا در قالب کتاب های الکترونیکی ، آموزش های ویدئویی ، نرم افزار و قالب های وب سایت اعم از HTML یا وردپرس وجود دارد.

آنها از هنر ، سرگرمی ، تجارت ، سرمایه گذاری ، سلامتی و تناسب اندام گرفته تا کمک به خود و غیره هستند.

ثبت نام در ClickBank رایگان و آسان است.

با این حال ، برای اینکه اولین کمیسیون خود را بدست آورید ، قبل از اینکه گزینه دریافت چک های تحویل شده به خانه یا واریز مستقیم به حساب بانکی خود را بدست آورید ، باید حداقل 5 بار به فروش برسید.

2. Paydotcom

در اصل توسط بازاریاب آنلاین مایک فیلسیم تاسیس شد و اکنون توسط شرکت دیگری به نام شان کیسی خریداری شده است و اینجاست که من شروع به ساخت اولین کمیسیون های خود کردم.

دقیقاً مانند Clickbank در ترویج دوره های اطلاع رسانی است.

پس از انجام کارمزد ، از طریق PayPal به شما پرداخت می شود که می توانید آن را برداشت کرده و به حساب بانکی خود واریز کنید.

3. آمازون

دومین بازار وابسته آمازون مشهور در جهان است.

بر خلاف ClickBank ، آنها عمدتا محصولات فیزیکی همان چیزهایی را می فروشند که افرادی که مثل من و شما روزانه از فروشگاه ها و فروشگاه ها خریداری می کنند.

مانند شراب ، بازی های ویدئویی ، لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی ، لباس و لوازم جانبی به نام چند مورد.

برای دریافت حقوق ، قبل از ارسال چک به خانه ، باید حداقل 100 دلار حق کمیسیون بدست آورید. اگرچه آنها سپرده بانکی مستقیم نیز دارند ، این گزینه فقط برای ساکنان فعلی ایالات متحده در دسترس است.

تنها اشکال این است که آنها فقط 4٪ برای شروع پرداخت می کنند. اما همین که به آنها کمک کنید فروش بیشتری داشته باشند ، در نهایت این نرخ را افزایش می دهند.

4. سلامت بازار

Market Health یکی دیگر از شبکه های وابسته است که عمدتا با محصولات زیبایی و بهداشتی برای زنان و مردان سرو کار دارد.

در اینجا شما می توانید بابت هر فروش یا هدایتی که برای آنها ایجاد می کنید ، حقوق دریافت کنید.

پس از ثبت نام و تأیید به عنوان شرکت وابسته ، آنها برای شما کارت خودپرداز صادر می کنند که پس از انجام کارمزد می توانید از بانک محلی خود پول بگیرید.

5. در مورد یک طاقچه

More Niche یک رقیب مستقیم برای Health Health است.

تنها تفاوت در این است که آنها نه تنها مانند گرافیک ، الگوهای صفحه فرود ، مقالات ، گزارش ها و تبلیغات رایگان ابزار و منابع را در اختیار شما قرار می دهند ، بلکه مدیر وابسته ای را نیز در اختیار شما قرار می دهند که اگر در این زمینه تازه کار هستید شما را راهنمایی می کند همه بازی بازاریابی آنلاین.

در اینجا همچنین گزینه دریافت چک ، سپرده مستقیم یا پرداخت از طریق PayPal را دارید.

این پنج مکان اصلی است که در طول 5 سال گذشته تلاش خود را انجام داده ام.

شما همچنین می توانید به سادگی با تایپ مکان خود و به دنبال آن شبکه های وابسته Google ، در جستجوی دیگران دقت کافی را به خرج دهید

https://hillbilly.ir/محصولات-وابسته-را-از-کجا-و-چگونه-برای-تب/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.