تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا

۱,۶۷۲ بازديد

تاثیر سطوح مسی در کاهش شیوع کرونا https://online-mag.ir/2021/02/تاثیر-سطوح-مسی-در-کاهش-شیوع-کرونا/ مجله آنلاین Sat, 13 Feb 2021 20:29:29 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2021/02/تاثیر-سطوح-مسی-در-کاهش-شیوع-کرونا/ طبق یک گزارش شفاف ، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده گفت: سطح مس می تواند علت بیماری Covid-19 را در عرض 2 ساعت از بین ببرد. این سازمان همچنین “همچنین تأثیرات طولانی مدت برخی از آلیاژهای مس بر ویروس این بیماری را تأیید كرده و به آنها اجازه می دهد تا محصولی را …

طبق یک گزارش شفاف ، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده گفت: سطح مس می تواند علت بیماری Covid-19 را در عرض 2 ساعت از بین ببرد.

این سازمان همچنین “همچنین تأثیرات طولانی مدت برخی از آلیاژهای مس بر ویروس این بیماری را تأیید كرده و به آنها اجازه می دهد تا محصولی را بفروشند كه ادعا می كنند خاصیت ضد كرونا دارند.

مقامات در بیانیه ای گفتند ، سطوحی مانند دستگیره درها و نرده ها می توانند با استفاده از آلیاژهای مس ضد باکتری ساخته شوند و می توانند در ترکیب با روش های کنترل استاندارد آلودگی استفاده شوند.

کارشناسان آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در آزمایش های سطحی دریافتند که محصولات حاوی مقادیر زیادی آلیاژ مس می توانند ویروس هایی را که با آنها در تماس هستند از بین ببرند.

بر اساس مطالعات آژانس ، انتظار می رود محصولات حاوی مس بر اساس تحقیقات ویروس هاردکور در طی 2 ساعت 99.9 درصد ویروس Covid-19 را از بین ببرد.

در این تحقیق آمده است: “سطوح حاوی آلیاژهای مس بهتر از سایر سطوح عمل می کنند تا ویروس های کرونا را غیرفعال کرده و از گسترش آنها جلوگیری کنند.”

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.