برگزاری کارگاه مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و یک دانشگاه از ترکیه

۱,۶۶۶ بازديد

برگزاری کارگاه مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و یک دانشگاه از ترکیه https://online-mag.ir/2021/02/برگزاری-کارگاه-مشترک-بین-دانشگاه-صنعت/ مجله آنلاین Mon, 15 Feb 2021 09:34:06 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/02/برگزاری-کارگاه-مشترک-بین-دانشگاه-صنعت/ به گزارش شفاف هدف از این کارگاه اطلاع رسانی به اعضای هیئت علمی در زمینه های تحقیقاتی فعال در طرف دیگر و ایجاد همکاری مشترک در آینده نزدیک است. این همکاری ها می تواند به شکل تعریف پروژه های مشترک ، تبادل دانشجو ، تبادل استاد و استفاده از امکانات طرفین برای پیشبرد اهداف مشترک …

به گزارش شفاف هدف از این کارگاه اطلاع رسانی به اعضای هیئت علمی در زمینه های تحقیقاتی فعال در طرف دیگر و ایجاد همکاری مشترک در آینده نزدیک است. این همکاری ها می تواند به شکل تعریف پروژه های مشترک ، تبادل دانشجو ، تبادل استاد و استفاده از امکانات طرفین برای پیشبرد اهداف مشترک باشد.

در ابتدای کنفرانس ، دکتر شیموچی ، رئیس روابط بین الملل دانشگاه ، م introducedسسه فناوری شریف و جایگاه و رتبه آن را در سطح بین المللی معرفی کرد.

دکتر آکان ، رئیس دانشکده برق و مهندسی ، دانشگاه Koc ، همچنین به معرفی امکانات دانشگاه Koc و توافق نامه همکاری بین المللی بین این دانشگاه و سایر دانشگاه ها پرداخت.

در پایان کنفرانس مجازی ، سخنگوی م Instituteسسه فناوری شریف گفت که 30 مطالعه درباره مناطق تحقیقاتی فعال هر یک از طرف 30 عضو هیئت علمی این حزب ارائه شده است و مناطق مورد علاقه آن نیز دنبال شده است. احزاب در قالب کمیته های تخصصی. ما در آینده نزدیک فرصت های همکاری تحقیقاتی را فراهم خواهیم کرد.

همچنین تصمیم بر این شد که امکان اجرای برنامه فعلی تبادل دانشجو از راه دور بررسی شود و اطلاعات هم به اساتید و هم دانشجویان ارائه شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.