ظهور علائم غیر عادی کرونا

۱,۶۸۵ بازديد

ظهور علائم غیر عادی کرونا https://online-mag.ir/2021/01/ظهور-علائم-غیر-عادی-کرونا/ مجله آنلاین Sat, 16 Jan 2021 20:14:03 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2021/01/ظهور-علائم-غیر-عادی-کرونا/ به گزارش شفاف به گزارش اسپوتنیک اسپکتر ، طراح و متخصص مطالعه علائم COVID ، دو نشانه نادر و غیرمعمول ویروس کرونا را کشف کرده است. وی در میان علائم غیرطبیعی شرایین کرونا ویروس ، آن را به عنوان “درد زبان” و “زبان کویت” توصیف کرد که به صورت لکه های سفید روشن روی زبان …

به گزارش شفاف به گزارش اسپوتنیک اسپکتر ، طراح و متخصص مطالعه علائم COVID ، دو نشانه نادر و غیرمعمول ویروس کرونا را کشف کرده است.

وی در میان علائم غیرطبیعی شرایین کرونا ویروس ، آن را به عنوان “درد زبان” و “زبان کویت” توصیف کرد که به صورت لکه های سفید روشن روی زبان ظاهر می شود.

این علائم برای انسان خطرناک نیستند و ظرف چند روز از بین می روند ، اما توجه به این نکته مهم است که در یک بیماری همه گیر ، می توانند نشانه ای از عفونت ویروس کرونا باشند.

به گفته این متخصص ، حدود 20٪ از بیماران Covid 19 علائم کلاسیک عروق کرونا ویروس را ندارند ، اما در عین حال علائم نادر و غیرمعمول بیماری را نشان می دهند.

تاکنون ، حدود 91 میلیون مورد در بیماری کرونا کروندا گزارش شده است و حدود 2 میلیون نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. بیشترین موارد در ایالات متحده ، هند و برزیل گزارش شده است.

انتهای پیام /

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.