وقوع زلزله ۶.۷ ریشتری در فیلیپین

۱,۶۵۱ بازديد

وقوع زلزله ۶.۷ ریشتری در فیلیپین https://online-mag.ir/2021/07/وقوع-زلزله-۶-۷-ریشتری-در-فیلیپین/ مجله آنلاین Sat, 24 Jul 2021 06:45:11 0000 مجله رویداد https://online-mag.ir/2021/07/وقوع-زلزله-۶-۷-ریشتری-در-فیلیپین/ زمین لرزه ای به بزرگی 6.7 ریشتر جزیره میندورو در فیلیپین را لرزاند. براساس سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) ، صبح امروز (شنبه) زمین لرزه ای به بزرگی 6.7 ریشتر ساحل جزیره میندورو در فیلیپین را لرزاند. تاکنون گزارشی از تلفات و خسارات ناشی از زلزله گزارش نشده و هیچ هشدار تسونامی به مناطق …

زمین لرزه ای به بزرگی 6.7 ریشتر جزیره میندورو در فیلیپین را لرزاند.

براساس سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS) ، صبح امروز (شنبه) زمین لرزه ای به بزرگی 6.7 ریشتر ساحل جزیره میندورو در فیلیپین را لرزاند.

تاکنون گزارشی از تلفات و خسارات ناشی از زلزله گزارش نشده و هیچ هشدار تسونامی به مناطق آسیب دیده اعلام نشده است.

گزارش شده است که مرکز زمین لرزه حدود 16 کیلومتری غرب کاراتاگان ، یک منطقه شهری از مجمع الجزایر و 112 کیلومتر زیر سطح زمین است.

به گزارش اسپوتنیک ، این زمین لرزه همچنین باعث پس لرزه هایی در اندازه های مختلف شد.

انتهای پیام

۰ ۰

خانم ها عاشق ته ریش هستند

طبق یک مطالعه، خانم ها به ته ریش سنگین علاقه دارند. مشخصا ریشی که حدودا ده روز تراشیده نشده باشد. بر اساس این تحقیق، خانم ها ته ریش را یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های مردانه، جذابیت و صلابت می دانند. می توان گفت که ته ریش یک سرنخ غیر کلامی برای جنس مخالف است که مردانگی را نشان می دهد.

اگرچه که این تحقیق همچنین نشان می دهد که میزان جذابیت در بعضی از افراد با ته ریش اشباع شده است. بنابراین بعضی از خانم ها صورت ریش دار را جذاب تر می دانند که برای خیلی ها طبیعی نیست. گاهی اوقات برای خانم ها یک مرد با صورت کاملا شیو شده و بدون ریش جذاب تر جلوه می کند. (پس بهتر است که فعلا دست نگه دارید). این مقاله به شما توضیح می دهد که چرا مدل ریش های مورد علاقه مدام تغییر می کنند.

اما سوال اولیه همچنان باقی است، که آیا خانم ها ریش دوست دارند یا نه؟

ادامه را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.