قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

۱,۶۵۸ بازديد

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟ https://livemag.ir/2021/01/قوانین-جدید-کشورها-برای-شبکه-های-اجتما/ https://livemag.ir/2021/01/قوانین-جدید-کشورها-برای-شبکه-های-اجتما/#respond مجله زنده خبری Fri, 22 Jan 2021 14:10:25 0000 سلامت و تندرستی https://livemag.ir/2021/01/قوانین-جدید-کشورها-برای-شبکه-های-اجتما/ با این حال ، کشورهای جهان محدودیت ها و قوانینی در زمینه فعالیت نمایندگان خارجی دارند که باید آنها را رعایت کنند ، در غیر این صورت مجوز کار در این کشورها توسط فرستاده لغو می شود ، نمونه بارز آن تصویب قوانین ترکیه توسط فیس بوک است. طی روزهای اخیر این موضوع در رسانه …

با این حال ، کشورهای جهان محدودیت ها و قوانینی در زمینه فعالیت نمایندگان خارجی دارند که باید آنها را رعایت کنند ، در غیر این صورت مجوز کار در این کشورها توسط فرستاده لغو می شود ، نمونه بارز آن تصویب قوانین ترکیه توسط فیس بوک است. طی روزهای اخیر این موضوع در رسانه ها مطرح شده است. امروز اما ، وقتی به مسئله ترکیه می پردازیم ، به قوانین برخی از کشورها درباره نمایندگان مراجعه می کنیم.

ترکیه – انتصاب نماینده قانونی

در چند روز گذشته ، فیس بوک اعلام کرده است که مطابق با قانونی است که توسط پارلمان ترکیه تصویب شده و به دنبال کنترل بیشتر شبکه های اجتماعی است. طبق گزارش یورونیوز ، غول آمریکایی بدین ترتیب تسلیم قانون در ترکیه شده است و طبق این قانون علاوه بر داشتن نماینده قانونی در آن کشور ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی نیز با تصمیم دادگستری ترکیه موظف به انتشار هرگونه محتوایی خواهند بود. توسط مقامات آن کشور از سیستم عامل خود حذف شوند. این اقدام همچنین شامل شبکه اجتماعی اینستاگرام است که متعلق به فیس بوک است. البته توئیتر هنوز مشمول این قانون نیست و ترکیه کسب درآمد تبلیغات در این کشور را با یک مجازات مجازاتی ممنوع کرده است.

آمریکا – بزرگترین ناظر اینترنت در جهان است

اگرچه دولت آمریکا ادعا می کند که جریان آزاد اطلاعات و پرچمدار آن در جهان است ، اما در روزهای اخیر و در جریان شورش هایی در اشغال کنگره آمریکا ، شاهد محدودیت های شدیدی در شبکه های اجتماعی و حذف تصاویر از این رویداد تا این حد بوده ایم ، که حتی گزارش رئیس جمهور ایالات متحده به چهار عنصر جرم در قانون فضای مجازی پایبند است ، که در هیچ کجای دنیا هیچ مشابهی ندارند و برخلاف سبک جهانی رسانه های اجتماعی ، جزئیات و عنوان های فرعی فضای مجازی در آن گنجانده شده است. امنیت سایبری ایالات متحده (مصوب سال 2012) که شامل 15 بند است ، در صورت تشخیص مغایر با امنیت آمریکا ، هرگونه رفتاری در فضای مجازی قابل پیگرد قانونی است.

اتحادیه اروپا – غول های فنی زیر تیغه

اروپا همچنین قوانین محدودی را برای محدود کردن شبکه های اجتماعی در نظر گرفته است و هرکس از این قوانین پیروی نکند مجازات های شدیدی را به همراه خواهد داشت. یکی از این قوانین این است که طبق رای دیوان عدالت ، هر پیامی که مقامات این کشورها غیرقانونی می دانند باید از شبکه های اجتماعی حذف شود. دویچه وله همچنین در گزارشی در مورد قوانین جدید برای سیستم های بیش از 45 میلیون کاربر نوشت که این شبکه ها باید از انتشار محتوای غیر مجاز در شبکه های خود جلوگیری کنند و در صورت لزوم ، IP را برای مقابله یا مقابله با آنها به مراجع قضایی ارائه دهند. تهدیدهای تروریستی این کشورها قرار داده اند. اخیراً سیاستمداران اروپایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی تروریستی و برای اینکه کشورهای اروپایی بتوانند این پیام ها را مدیریت کنند ، خواستار رفع رمزنگاری رمزگذاری پیام در شبکه های اجتماعی شده اند.

2323

https://livemag.ir/2021/01/قوانین-جدید-کشورها-برای-شبکه-های-اجتما/feed/ 0

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.